On taas jäänyt kuulumisten päivittäminen hieman vähiin. Agilityssä käytiin tänään ja samoin viime sunnuntaina ja molemmilla kerroilla meni ihan hyvin. Ei me täydellisiä suorituksia tehdä, mut ihan hyviä kuitenkin. Tänään Manu kävi vähän kuumana ja esteitäkin kaatui, kun se rynni menemään, mut kyllä se mua kuitenkin kuunteli ja saatiin tehtyä rataa ihan hyvin. Vietin paljon aikaa ulkona, kun muut suorittivat rataa ja Manu yllätti mut tarjoamalla seuraamista oma-aloitteisesti. Harjoittelin sit siinä sivussa vähän tokoa ja hyvin oli pysyneet tokoliikkeet pojan mielessä. Seuraamisen lisäksi tein liikkeestä seisomista, luoksetuloa ja kerran kokeilin luoksetulon yhteydessä pysähtymistä, mikä myös onnistui. Täytynee taas keväällä lähteä treenaamaan tokoakin vähäsen, kun Manu tuntuu siitä ihan pitävän, kunhan ei liian kauan treenaa kerralla.

Eilen meidän olisi pitänyt mennä Keuruulle koiranäyttelyyn, mutta se jäi osittain laiskuuden ja osittain huolimattomuuden takia väliin. Mä oli koko ajan ajatellut, että se näyttely on sunnuntaina ja sitten lauantaiaamuna huomasin, et se olikin jo lauantaina. Mulla on ollut koko alkuvuosi hirmu kiireistä ja stressaavaa töissä ja olen tehnyt tosi pitkää päivää, joten olen myös hyvin väsynyt, joten lauantaiaamuna mua ei olisi saanut millään ylös niin, että olisin lähtenyt ajelemaan Keuruulle, joten tämä ei harmita ollenkaan. Lauantai meni ihan kivasti shoppaillen ja hiihdellen, siis omasta hyvinvoinnista huolehtien ja sai se Manukin nauttia lauantaina, kun ensin aamulla se pääsi mun kanssa pitkälle lenkille ja vielä iltapäivällä Mikan siskon kanssa pitkälle lenkille ja kyläilyreissulle.

Harrastelurintamalla on tosiaan nyt hiljaisempaa, mut täytyy yrittää piristyä keväällä ja aloittaa jotain muutakin kuin agility. Tosin tämä vuosi on töiden osalta kiireinen ja tulee pitämään sisällään työmatkailua, mikä aina vähän haittaa harrastelua, mut eiköhän se siitä.