Tänään oltiin Manun kanssa ekassa match show:ssa. Menestys jäi vielä saavuttamatta, mutta olen kyllä tyytyväinen Manun käytökseen. Herrahan oli melko iisisti siellä. Alkuun ei koiralla tuntunut olevan kiinnostusta minua tai mun rinnalla kulkemista kohtaan, mut kyllä se vähän ajan päästä jo oli kiinnostunut musta ja taskusta löytyvistä nakinpaloista. Paikalta kun löytyi vielä paljon tuttuja russellilenkiltä, niin johan meillä oli mukavaa.

Kehässäkin meni melko kivasti. Manu seisoi nätisti - tosin ei koskaan pitkää aikaa kerrallaan, vaan pylly iskeytyi aina välistä maahan. Liikkuminen oli kehässä jo tosi hienoa (ainakin siis minun mielestäni). Manu tuli minun rinnalla juuri sinne minne pitikin. Olin ihan yllättynyt siitä. Kehässä oli myös pöytä, johon kävimme ennen näyttelyn alkua tutustumassa (aiemmin kun en ole Manua sellaiseen opettanut, mitä nyt eläinlääkärissä ollaan hoitopöydällä vääntäydytty mitä kummallisimpiin asentoihin). Pöydällä olo olikin sitten jo vaikeampaa, eikä Manu oikein halunnut sillä seisoa, kun se mies tuli siihen kopeloimaan. Antoi se sentää hampaat katsoa ilman näykkimistä ja suurempia rimpuiluja. Tosin siitä oikein näki, kuinka se yritti pitää suutaan tiukasti kiinni. Mut tosiaan tuo pöydällä olo oli kyllä sellaista, että täytynee sitä alkaa kotona harjoittelemaan, että seuraavan kerran onnistuttaisiin hieman paremmin.

Mut ihan kivasti meillä meni muuten, vaikka ilman sijoituksia jäätiinkin. Yritetään sit joskus toiste uudestaan - ei tästä tosin taida meille harrastusta tulla, mut on tää hyvää käyttäytymisharjoitusta kuitenkin.