Käytiin taas tänään liitämässä...nyt kun ollaan vähän aikaa kahdella kurssilla, niin tuntuu, että meillä on Manun kanssa viikon sisällä hirmuisesti ohjelmaa, mutta ei Manu ainakaan vielä ole osoittanut väsymisen merkkejä, mut en mä tätä kyllä itse taitais kauan jaksaaSilmänisku...

Tänään oltiin taas pienemmässä ryhmässä ja meillä meni tosi hyvin. Ohjaajakin kehui, että me ollaan kehitytty hurjasti ja kerroinkin, että oltiin agileirillä - ja sen kuulemma huomasi meidän menosta - ollaan me siis viikonloppuna jotain opittuNauru!

Me tehtiin treeneissä taas kahta hieman erilaista hyppy - putki -rataa. Eka meni tosi hyvin ja ainoa virhe oli, että vähän liian hitaasti lähdin valssin jälkeen eteenpäin, jolloin Manulle ei meinannut jäädä tilaa edetä, mutta muuten meidän meno oli tosi hienoa! Sitten kun menin yrittämään uudelleen tuota kohtaa, niin sitten jo töppäsin ja meni liikaa sivuun, jolloin Manu kiersi esteen - huomaan kyllä, kuinka tarkkana ohjaamisen kanssa pitää olla.

Toisella radalla oli sitten esteiden välistä veto ja sitten piti saada koira hyppäämään este ja kiertämään se ja tulemaan takaisin mun kanssa samalle puolelle - päätin yrittää jaakotusta ja niinpähän mä sen sain tehtyä - olin kyllä hurjan onnellinen ja niin sekaisin, että ohjasin Manut sitten väärään päähän putkea - Manu meni siis juuri sinne minne minä halusinkin, mutta se oli eri pää, minne ohjaaja oli meidät käskenyt - mutta eipä tuo mitään - kivaa oli ja olin tosi onnellinen siitä, kuinka hyvin Manu taas meni. Tämä pienempi ryhmä sopii meille kyllä paremmin ja olen viihtynyt siinä tosi hyvin, joten en tiedä, mitä tulevaisuudessa teen ja missä meidän olisi paras treenata. Kyllähän meidän tulisi häiriössäkin pystyä suoriutumaan, mutta tällä hetkellä itse liitäminen onnistuu paremmin pienessä ryhmässä, jossa suoritetaan esteitä ja rataa yksi kerrallaan.

Treenasin myös tokoa sillä välin, kun muut tekivät rataa, ja Manun tokomotivaatiokin oli tänään kohdallaan. Se suoritti eri liikkeitä tosi innokkaasti. Tänään meillä oli siis oikein hyvä treenipäivä!